Crystal Creek

(27)
10 East Bell Road, Phoenix, AZ 85022
$650 - $927Studio-2 BedsPets OK

Floor Plans

Studio - starting at $650
1 Bedroom - starting at $740
2 Bedrooms - starting at $860

Prices, specials, features and availability subject to change.

Kitchen:

DishwasherGarbage DisposalMicrowaveRefrigerator

Laundry:

Washer/Dryer in Unit

Parking:

CarportCovered Parking

Pets:

Pets OK

Features:

Air ConditioningBalcony, Patio, DeckCable ReadyCarpetingCeiling Fan(s)FireplaceHigh Speed Internet AccessNew/Renovated InteriorOversized ClosetsVaulted CeilingsViewWireless Internet Access

Community:

Accepts Credit Card Payments, Accepts Electronic Payments, Emergency Maintenance, Extra Storage, Fitness Center, Hot Tub, On Site Management, On Site Patrol, Pool, Trail for: Biking, Hiking, or Jogging

Additional:

2 Sparkling Pools, 24 Hour Fitness Center, Cable/Satelite Available, Electric Stove, Frost-Free Refrigerator, Individually-controlled central air-conditioning, Individually-controlled central heating, Newly Renovated Interiors, Private Patios/Balconies, Public Transportation, Spa Hot Tub, Walk in Closets, Washer and Dryer in every Home

Property Details

Crystal Creek is minutes away from work and all types play. We offer well-designed and spacious floorplans that will satisfy your every need. Refresh yourself in one of our two sparkling pools or take a relaxing soak in our spa. Our fitness center is available for your use 24 hours a day. All apartment homes include full size washers, dryers and select units include a full new appliance package with brand new microwaves and dishwashers. Pets are always welcome here at Crystal Creek. We accept cats and dogs and allow two pets per apartment, but some breed restrictions apply. We are professionally managed by Apartment Management Consultants and offer you the highest standard of apartment living. Please feel free to set up an appoint to tour one of our apartment homes and be ready to be impressed.

Leasing Terms

We offer 8 to 12 month leases. We allow a maximum of 2 pets per units. There is a $300 - $500 non-Refundale pet fee and $30 - $50 pet rent per month. Breed restrictions apply. Please contact the office to verify your pets breed.

Pet Policy

Cats Allowed. Dogs Allowed. Call for service animal policy.

Community Information

273 units

Building Type

Apartment

Contact Property

Check Availabilityor call

Neighborhood Info

Ratings & Reviews

Overall Rating

3 out of 5 stars

(27)
  • 5 stars4
  • 4 stars8
  • 3 stars3
  • 2 stars8
  • 1 star4
  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities
21 Reviews
  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

I lived here for 6 years. The first administration was very good in 2010. But after they left, the new admini Read Morestration as very bad, disrespectful and mean. Manner of communication was poor, and personally didn't like the way they handle my transfer. I was told that i have been late on rent payment for 28 times since 2014. Well since 2014 to now, it is 36 months, so if i am late 28 times , that will be 36-28 =8. Really?! Well there over 15 on times house rent recipts found. Corrupts group.

November 10, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

We're disappointed to hear that your opinion of our team is less than favorable at this time. We would be more than happy to look into any issues with your account and speak with you directly. Please reach out to us here in the office at your convenience.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

There is one girl in the office that's super sweet and friendly. Another is very abrupt, tries not to meet eye Read More contact, and will attempt to rush you out. She can be dismissive on the phone as well. I had an ongoing issue with my dishwasher that took over a month to resolve. I notified them of cockroaches but this was never resolved. The cockroaches disappeared for a time, however they're back and I'm wondering if it will be quicker to deal with it myself.

November 10, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

We are sorry to see that your experience with our community has not been more positive. We appreciate your feedback and will use your comments to help us improve and better serve our residents. Please reach out to us here in the office and we'll be happy to update you on the status of your pest control request and speak with you about any other concerns that you have at this time.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

I am not very happy with the $21.40 cam charge and in the summer it gets very hot and humid in my apartment an Read Mored is not very comfortable!

November 10, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

Thank you for your feedback. We're terribly sorry to hear that you have not been comfortable in your home. Our team strives to provide a clear outline of all charges in our leasing agreement, and we'd be happy to speak with you if you have any questions regarding this fee. Please give us a call in the office - at that time, we'd like to hear your other concerns and learn how we can better serve you in the future. Thank you.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

I have asked to have someone help me do something and I get no reponse

June 01, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

Hello, we're sorry to hear about this inconvenience. Please give us a call or stop by the office at your earliest convenience and we will be more than happy to assist you as promptly as possible. Thank you.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

Maintenance is very poor I've gone to the main office for a few different concerns and they didn't act on anyt Read Morehing. They told us the water was included and the pool hours was 24 hrs. Very sad because I wanted to feel at home here.

May 27, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

We're sorry to hear that your experience with our community has not met your expectations to this point. We assure you, the upkeep of our homes and the comfort of our residents are top priorities for us and we would very much like to offer you as much assistance as possible in improving your living situation.

See More Reviews

Contact Property

By sending, you agree to Rent.com's Terms of Use and Privacy Policy.

Office Hours

Monday-Friday: 9:00am-6:00pm

Saturday-Sunday: 10:00am-5:00pm

Managed by

Apartment Management Consultants, AMC

Search Apartments in Nearby Cities