Las Palmas ApartmentsLas Palmas Apartments

(17)
 300 West Los Angeles Drive, 300 West Los Angeles Drive, VistaCA 92083
$1,325 and up1-3 BedsPets OK

Floor Plans

1 Bedroom - starting at $1325
2 Bedrooms - starting at $1595
3 Bedrooms - starting at $1795

Prices, specials, features and availability subject to change.

Kitchen:

DishwasherGarbage DisposalRefrigerator

Laundry:

Laundry Facility

Parking:

CarportCovered Parking

Pets:

Pets OK

Features:

Balcony, Patio, DeckCable ReadyCeiling Fan(s)High Speed Internet AccessOversized ClosetsViewWireless Internet Access

Community:

Accepts Electronic PaymentsBusiness CenterClubhouseControlled AccessEmergency MaintenanceExtra StorageFitness CenterGated AccessMedia CenterOn Site MaintenanceOn Site ManagementOn Site PatrolPlaygroundPool

Additional:

Accept Section 8 vouchers, Beautifully Landscaped Grounds, Close to Camp Pendleton, Freeway Access, Pets Allowed, Public Transportation, Short Term Available, Street Parking

Property Details

Welcome to Las Palmas!

Leasing Terms

Our lease terms are: 3 months, 4 months, 5 months, 6 months, 9 months, 12 months (Please note that lease terms may vary, are subject to change without notice, and are based on availability. Inquire with property staff for complete details).

Pet Policy

Pets Accepted. Cats Allowed. Dogs Allowed. Call for service animal policy.

Community Information

141 units

Building Type

Apartment

Contact Property

Check Availabilityor call

Neighborhood Info

Ratings & Reviews

Overall Rating

4 out of 5 stars

(17)
  • 5 stars10
  • 4 stars3
  • 3 stars1
  • 2 stars 
  • 1 star3
  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities
17 Reviews
Rate your experience with
Las Palmas Apartments!
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Parking

Certified Resident

So I've lived in many trinity apartments. But this one needs some serious picking up. And management needs to Read Morecare more The lady in the front is awesome. But the actual Manger doesn't seem to care much.

February 01, 2017

Was this helpful?Yes
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Parking

Certified Resident

Moved in here September got a great deal on a 2 bedroom apartment was able to move in the following day. First Read More and foremost they showed me and my room mate a model of the apartment it looked very decent, it had a very small kitchen but I was able to overlook that since I was in need of this apartment asap. Once moved in the apartment did NOT look like the model the paint was layered on all over the walls and cabinets they are now chipping off. The caulking is also cracking all in the kitchen Not even a week after moving in there were roaches. We advised the Manager she offered to put us on the list to be bombed each week. They did it once and never again they are still charging us fees for pest control each month. Recently it has been raining bad and the roof is cracking and getting brown spots we have went in and told the manager multiple times and not once has anybody from maintenance came to inspect it. The bathroom sink is now leaking and we are getting mold in the shower. In the beginning we let the managers know about the fans in the bathrooms she said she would put a work order for new ones and never did that happen. Living here has been a hassle. Each month they try and charge us more and more. for the price of this Apartment it is NOT worth living here. The only cons of living here is nice and quit most of the time except the occasional party's from the house across the street but that's not the problem. The problem is the management. I really doubt when our lease is up they will even give us a cent from our deposit. There are three buildings and the one we are in looks the worst of the three. I never write reviews on anything but had I known about this place before I moved in I never would've considered it. Hopefully they can fix the problems so for future residents don't have the same issue.

February 01, 2016

Was this helpful?Yes
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Parking

Certified Resident

I like the fact that I can walk my kids to school. I also can pay my rent through my phone which is convenient Read More.

January 04, 2016

Was this helpful?Yes
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Parking

Certified Resident

very quite at night, no problems.

December 03, 2015

Was this helpful?Yes
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Parking

Certified Resident

its like living in a zoo.

May 09, 2015

Was this helpful?Yes

Manager Response

Thank you for bringing this to our attention. We are working with animal control right now to eliminate this issue. We care about your peaceful enjoyment of the community and will keep you informed as we approach a resolution. Please notify a member of our team if you have any additional questions or concerns.

See More Reviews

Contact Property

By submitting this form, you agree to Rent.com's Terms of Service and Privacy Policy.

Office Hours

Monday-Saturday: 9:00am-6:00pm

Managed by

Trilar Management Group

Search Apartments in Nearby Cities