Westbury Creek

(7)
222 Boy Scout Road, Augusta, GA 30909
$678 - $9681-2 BedsPets OK

Floor Plans

1 Bedroom - starting at $678
2 Bedrooms - starting at $728

Prices, specials, features and availability subject to change.

Kitchen:

DishwasherGarbage DisposalRefrigerator

Laundry:

Laundry FacilityWasher & Dryer Connections

Parking:

Contact for details

Pets:

Pets OK

Features:

Air ConditioningBalcony, Patio, DeckCable ReadyCeiling Fan(s)FireplaceHigh Speed Internet AccessOversized Closets

Community:

Business Center, Clubhouse, Disability Access, Emergency Maintenance, Pool, Tennis Court(s)

Additional:

Ample kitchen cabinets, Beautiful landscaping, Beautiful pool, Breakfast area, Car care center, Community Events, Corporate Housing, Discounts for MCG and military, Energy saving Whirlpool dishwasher, Energy saving construction, Food waste disposal, Frost-free Whirlpool refrigerator, General Electric Weatherton heat pumps, Gourmet Kitchens, Individually controlled heating, Lighted tennis courts, Outside lockable storage room, Oversized closets, Pet friendly - all sizes, Premium Views, Short Term Available, Superb landscaping, Washer/dryer rentals available, Wood burning fireplaces

Property Details

If you have cultivated taste for fine living, we have the upscale and gracious lifestyle you deserve. Our tranquil setting is conveniently located minutes from I-20, Washington Road and the legendary Augusta National Golf Club - Home of The Masters. Westbury Creek offers a sparkling swimming pool, tennis courts and picnic grilling area just to name a few of the great amenities. Located in the heart of the Walton Way shopping area that will offer you fine dining, excellent shopping and all the modern conveniences that you desire.

Leasing Terms

Lease terms are variable. Please inquire with property staff.
Pet Policy: Maximum 2 pets per apartment. Restrictions: We welcome pets in our apartment homes. For more information, please call our leasing office.

Pet Policy

Dogs Allowed. Cats Allowed. Pets Accepted. Call for service animal policy.

Community Information

120 units

Building Type

Apartment

Contact Property

Contact Propertyor call

Neighborhood Info

Sorry, a street view of this property is not available.

Ratings & Reviews

Overall Rating

2.3 out of 5 stars

(7)
  • 5 stars1
  • 4 stars 
  • 3 stars 
  • 2 stars5
  • 1 star1
  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities
7 Reviews
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Rec Facilities

Certified Resident

I think owners with pets aren't held responsible for using the pet areas for walking dogs to allow them.The ou Read Moretside of some apartment buildings smell like urine,because the residents are too lazy to take the dog to the appointed area to relieve themselves.

November 17, 2015

Was this helpful?Yes

Manager Response

Providing our residents with the best possible hospitality and service has been a guiding principle here at Westbury Creek, so we take your feedback very seriously. We apologize that you have had a less than favorable experience. Could you please contact the office and let us know your area specific concerns and I assure you we will get right on it! Thank you again for the feedback and we look forward to hearing back from you!

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

The apartment complex recently went under new management, residents weren't informed until new workers were al Read Moreready in place. The cleanliness of the buildings exterior has not been with the old Nd new management; spiderwebs are the norm to be on the buildings. I understand that the management can't control all pest yet to not see bugs would be weird. The new nor old management are aware of broken railings or debris issue; guess no one walks the community. I like yet needs improvement.

November 17, 2015

Was this helpful?Yes

Manager Response

Providing our residents with the best possible hospitality and service has been a guiding principle here at Westbury Creek, so we take your feedback very seriously. We apologize that the grounds and buildings are not maintained to your satisfaction. We would love to help make things better! Could you please contact the office and let us know your area specific concerns and I assure you we will get right on it! Thank you again for the feedback and we look forward to hearing back from you!

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

I have really not been impressed with the new management. There have been times when I have called because my Read MoreA/C is out and it's 81 degrees in my apartment and the office told me oh, well honestly that's not a big deal. We will deal with it when we get to it. Another time I called with a burst pipe which was dumping water everywhere and I was told that's not an emergency and we will get to it Monday. I called on Saturday morning. It just seems that the new management could care less.

November 12, 2015

Was this helpful?Yes

Manager Response

Providing our residents with the best possible hospitality and service has been a guiding principle here at Westbury Creek, so we take your feedback very seriously. We apologize for the less than favorable service you received. Please do not hesitate contacting us to further discuss any outstanding issues you have. It is important to us that your emergency service requests are handled appropriately and in a timely manner.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

It is such a quiet and peaceful place to live. I like all the trees it makes you feel like you are far from th Read Moree city.

November 11, 2015

Was this helpful?Yes

Manager Response

Thank you for the wonderful review! We are so happy that you decided to make Westbury Creek your home! Thank you again for the positive feedback, and please let us know if there is anything we can do to make your stay with us as pleasant as possible.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

Moving in the office was not that helpful. Got a lot of our information and initial costs messed up. Didn't wa Read Morent to fix. Had to force. Have to force certain charges off my rent every month due to employee discounts.

November 11, 2015

Was this helpful?Yes

Manager Response

Providing our residents with the best possible hospitality and service has been a guiding principle here at Westbury Creek, so we take your feedback very seriously. We apologize for the less than favorable service you received. Please do not hesitate contacting us to further discuss any outstanding issues or concerns you have.

See More Reviews

Contact Property

By sending, you agree to Rent.com's Terms of Use and Privacy Policy.

Office Hours

Monday-Friday: 9:00am-6:00pm

Saturday: 10:00am-5:00pm

Managed by

Pegasus Residential

Search Apartments in Nearby Cities