Sugar Mill

(47)
855 Walther Boulevard Nw, Lawrenceville, GA 30043
$945 - $21341-3 BedsPets OK

Floor Plans

1 Bedroom - starting at $945
2 Bedrooms - starting at $1182
3 Bedrooms - starting at $1396

Prices, specials, features and availability subject to change.

Kitchen:

DishwasherGarbage DisposalRefrigerator

Laundry:

Washer/Dryer in Unit

Parking:

Garage

Pets:

Pets OKPet Park

Features:

Air ConditioningBalcony, Patio, DeckCable ReadyFireplaceGarden TubHigh Speed Internet AccessOversized ClosetsVaulted CeilingsView

Community:

Accepts Credit Card Payments, Accepts Electronic Payments, Alarm, Business Center, Clubhouse, Controlled Access, Disability Access, Emergency Maintenance, Extra Storage, Fitness Center, Gated Access, Hot Tub, On Site Maintenance, On Site Management, Playground, Pool, Tennis Court(s)

Additional:

Daily Door to Door Trash Pick-up, Double Vanities, High Ceilings, Planned Community Activities, Recreational Vehicle Parking, Recycling Center, Sunroom

Property Details

Welcome to Sugar Mill Apartment Homes in Lawrenceville, GA where comfort and quality reside. Our beautiful Lawrenceville community includes a state of the art, club quality fitness center where our personal trainer is standing by to address any of your fitness needs. Sugar Mill apartments are gated for privacy and features 1, 2 and 3 bedroom apartment homes and townhomes equipped with full-size washer and dryer, spacious kitchens and pantries, double sink bath vanities, multiple phone lines, high-speed Internet and outside storage. Sugar Mill also offers 2 lighted tennis courts, detached garages, a business center, resort style swimming pool with sun deck, and is minutes away from Gwinnett Medical Center, The Mall of Georgia, Sugarloaf Mills, and Infinite Energy Center. Come and see for yourself why living at Sugar Mill Apartments Lawrenceville says you have arrived!

Note From Management

Mention Apartment Guide and pay ZERO application and admin fees!

Leasing Terms

Our lease terms are: 3 months, 4 months, 5 months, 6 months, 7 months, 8 months, 9 months, 10 months, 11 months, 12 months, 13 months, 14 months, 15 months, 18 months (Please note that lease terms may vary, are subject to change without notice, and are based on availability. Inquire with property staff for complete details).

Pet Policy

Cats Allowed. Dogs Allowed. Call for service animal policy.

Community Information

244 units

Building Type

Apartment

Contact Property

Check Availabilityor call

Neighborhood Info

Ratings & Reviews

Overall Rating

3.8 out of 5 stars

(47)
  • 5 stars12
  • 4 stars23
  • 3 stars6
  • 2 stars3
  • 1 star3
  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities
20 Reviews
  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

The property is kept well groomed. The staff is also very friendly. The other reviews about the gym coach are Read Moretrue, he is creapy and has a very rude demeanor. The gate doesn't close right away & anyone can get in like 3 or 4 cars at a time. The apartments are big and spacious with big closets but they can do better to clean them begore they are rented to new tenants. There is a car wash on site that is very beneficial and a small park at the back of the property. Rent is too high!

March 08, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

Thank you for taking the time to leave this four star review for our community, Uniquea. We are glad to hear that you find our entire staff friendly and that you appreciate how well our team keeps our grounds maintained. We would love the opportunity to improve your overall living experience and invite you to stop by the office so we can discuss any outstanding concerns you may have.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

The staff at the office are very rude and disrespectful

March 02, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

Mitchell, we're sincerely disappointed that you've gotten this impression. We assure you, providing exceptional customer service is a top priority for each member of our team. We would greatly appreciate the opportunity to improve upon your impression of us and look forward to assisting you at the next opportunity.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

I seems as though the quality of the surroundings is slipping. Main stairways always seem to need power washi Read Moreng. Fence along the main road is becoming an eye sore, needs mending and painting. Trash in parking lot but maintance does a good job of picking up the next day. Tenants do not seem to care that this is their home.

February 27, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

Thank you for providing us with this feedback in your four-star review, as we understand your frustration. Our staff here at Sugar Mill tries to keep our grounds as appealing and comfortable as possible for all of our residents. We highly encourage you to fill out a maintenance request or reach out to us about any repairs that you feel need attention. Don't hesitate to stop by the office as we would love to hear any suggestions you may have.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

Loud neighbors in apartment above me. Cats continue to live here and keep the cars messed up with there footpr Read Moreints.

February 27, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

We appreciate you taking the time to leave this four-star review and would love the opportunity to turn this review into a five-star rating. Our team strives to have all of our residents living comfortably in their home, and if you feel your neighbors are violating our community's guidelines, please let us know. As always, we are available to assist you with any concerns or questions you may have.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

The appliances are very out dated and break often. It is a very expensive apartment for it not to be modernize Read Mored.

February 27, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

Thank you for taking the time to leave this three-star review for Sugar Mill. We would love the opportunity to improve your overall experience and encourage you to fill out a maintenance request so our team can come and assess the situation regarding your appliances. Please give us a call or stop by the office if you have any further questions or concerns.

See More Reviews

Contact Property

By sending, you agree to Rent.com's Terms of Use and Privacy Policy.

Office Hours

Monday-Wednesday: 9:00am-6:00pm

Thursday: 10:00am-6:00pm

Friday: 9:00am-6:00pm

Saturday: 10:00am-5:00pm

Sunday: Closed

Managed by

Wilkinson Real Estate Advisors, Inc.

Search Apartments in Nearby Cities