Lyric

(43)
304 E Silverado Ranch Boulevard, Las Vegas, NV 89183
$956 - $16281-3 Beds

Floor Plans

1 Bedroom - starting at $956
2 Bedrooms - starting at $1179
3 Bedrooms - starting at $1459

Prices, specials, features and availability subject to change.

Kitchen:

DishwasherGarbage DisposalMicrowaveRefrigeratorStainless Steel Appliances

Laundry:

Washer/Dryer in Unit

Parking:

Covered ParkingGarage

Pets:

Pet Park

Features:

Air ConditioningBalcony, Patio, DeckCeiling Fan(s)Garden TubHardwood FloorsNew/Renovated InteriorOversized ClosetsWireless Internet Access

Community:

Accepts Credit Card Payments, Accepts Electronic Payments, Business Center, Clubhouse, Conference Room, Controlled Access, Emergency Maintenance, Extra Storage, Fitness Center, Gated Access, Green Community, Hot Tub, Media Center, On Site Maintenance, On Site Management, On Site Patrol, Playground, Pool, Smoke Free, Trail for: Biking, Hiking, or Jogging

Additional:

*Select units only, 24 Hour Fitness Center - Commercial Grade, BBQ Areas, Coffee Lounge, Custom Backsplash, Electric Car Chargers, Flexible Lease Terms Available, Free Wi-fi in Common Areas, Garden Soaking Tubs, Hardwood-style flooring: kitchen, living, dining*, Microwave and Refrigerator, Movie Theater, Online Maintenance Requests, Patio*, Professional Management, Public Transportation, Short Term Available, Stainless Steel Appliances*, Under Cabinet Accent Lighting, Washer and Dryer In Unit

Property Details

Welcome to Lyric. The way to live in Southern Nevada. These luxury rental apartments are infused with modern fixtures and high-end finishes. Boutique hotel inspiration is found everywhere from the resort pool with retreat cabanas to the movie theater with stadium seating.

Rising from the heart of Silverado Ranch, Lyric reflects a very modern sensibility-both a short walk to dinner and a central gateway to shopping and leisure activities.

And, your busy lifestyle will be catered to by our team of resident service specialists. Our clean, sophisticated style is complimented by a true commitment to resident service. Should you need anything, our prompt, efficient on-site property management team is simply a phone call or mouse click away.

Note From Management

Get up to ONE Month FREE!! Huge Holiday Savings!!!

Leasing Terms

Please call for lease terms and pet policy.

Pet Policy

Call for Policy. Call for service animal policy.

Community Information

376 units

Building Type

Apartment

Contact Property

Contact Propertyor call

Neighborhood Info

Ratings & Reviews

Overall Rating

2.9 out of 5 stars

(43)
  • 5 stars6
  • 4 stars9
  • 3 stars14
  • 2 stars4
  • 1 star10
  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities
34 Reviews
  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

Management and staff are rude, the units are severely overpriced for the lack of parking, unkempt grounds, and Read More few cheapy amenities.

October 31, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

It is disappointing to read that you have been unsatisfied with our community. We would like to improve upon the previous interactions you have had with our staff and ask for you to come into the office so we can assist with any outstanding issues. Our team would like to assure you that our rates are fair with the current market and would be happy to talk to you about your unit rate offline. If there are any additional concerns you have please give us a call and we are happy to help.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

My A/C went out and it took 8 days for them to fix it. Why 8 days? That's ridiculous. Then I had several othe Read Morer small issues, ice maker not working, ceiling fans making odd noises and toilet constantly running. They did respond quickly to my request but they only fixed the toilet and haven't returned. That was almost 2 weeks ago now. What do I have to do to get anything done here?

July 25, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

I truly apologize for your frustrations that you have had. If you would like to come in and discuss these issues, we would be more than happy to do what we can to rectify these situations. We appreciate your residency and patience.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

Management not that great. Maintenance takes forever to respond to a problem. Areas around buildings unkempt.

July 23, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

We truly apologize that you are having issues within the community. We would be more than happy to hear your feedback and discuss these issues if you would like to call or come in and speak with the community manager. We are here to make this a more comfortable place to call "home" for everyone and would like to rectify these items moving forward.

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

Very quite neighborhood, besides traffic, but that's expected when your apartment faces the blvd. When a repa Read Moreir needs to be done, they're on top of it within days

July 22, 2016

Was this helpful?Yes

Manager Response

Thank you so much for your feedback! We are so glad that you are enjoying your home here at Lyric! Please do not hesitate to contact us if there's anything we can assist you with in the future!

  • Location
  • Value
  • Maintenance
  • Office Staff
  • Landscaping
  • Building Exterior
  • Move-in Condition
  • Parking
  • Rec Facilities

Certified Resident

There have been change of name, change of management, Current management took over a week to fix a broken toil Read Moreet and clogged sink. Had to replace a smoke detector battery myself after two days of beeping. Recent contract discussion was all in favor of the apartment manager. The big pool is over run by kids and guests, shortage of deck furniture. My unit was new and some of the electric outlets did not work satisfactorily.

July 22, 2016

Was this helpful?Yes
See More Reviews

Contact Property

By sending, you agree to Rent.com's Terms of Use and Privacy Policy.

Office Hours

Monday-Sunday: 9:00am-6:00pm

Managed by

Apartment Management Consultants, AMC

Search Apartments in Nearby Cities